nog 4 weken... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dennis & Larissa - WaarBenJij.nu nog 4 weken... - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dennis & Larissa - WaarBenJij.nu

nog 4 weken...

Door: Dennis & Larssa

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Larissa

28 Juni 2014 | Nederland, Veenendaal

Nog 4 weken....en dan zitten wij nu ergens in de lucht tussen Dubai en Johannesburg!!

Alle voorbereidingen zijn in volle gang om 3 weken in Botswana te verblijven, en daarna 5 weken in het prachtige Zuid-Afrika! Van slaapzak tot ehbo-tasje en van backpack tot kleding.. alles hebben we nodig om een fantastische 8 weken tegemoet te gaan aan de andere kant van de wereld!

Wij proberen hier regelmatig nieuwe reisverslagen te plaatsen. Het zou tof zijn als je ons volgt! Je kan je aanmelden voor de mailinglist(links onderin de pagina), zo krijg je een melding als wij een nieuw reisverslag geplaatst hebben en anders kan je ons volgen via facebook!

Baie dankie & totsiens!
Dennis & Larissa

  • 28 Juni 2014 - 13:06

    Maris:

    Woehoeee ik heb me aangemeld!

  • 29 Juni 2014 - 13:11

    Hetty:

    Ik ben aan gemeld en veel reis plezier:)

  • 13 Juli 2014 - 21:35

    Ronald Bouw:

    Veel plezier! En kijk uit voor de wilde dieren!

  • 13 Juli 2014 - 21:35

    Ronald Bouw:

    Veel plezier! En kijk uit voor de wilde dieren!

  • 13 Juli 2014 - 21:39

    Erica:

    Ik heb Erica ook aangemeld! Kunnen we met haar samen genieten van jullie reis!

  • 14 Juli 2014 - 01:17

    Jody De Gier:

    Het komt steeds dichterbij.
    Veel plezier op dit avontuur.

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    Succes en hou alles heel.

  • 14 Juli 2014 - 10:02

    Wendy Hasselaar-Spelbos:

    Ik heb me aangemeld.
    Ben zeer benieuwd naar jullie verslagen.
    Alvast heel veel plezier gewenst.

    Gr, Buuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis & Larissa

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 5619

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 20 September 2014

Botswana & Zuid-Afrika

Landen bezocht: