...nog 4 dagen! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dennis & Larissa - WaarBenJij.nu ...nog 4 dagen! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dennis & Larissa - WaarBenJij.nu

...nog 4 dagen!

Door: Dennis & Larissa

Blijf op de hoogte en volg Dennis & Larissa

21 Juli 2014 | Nederland, Veenendaal

Wij gaan bijna naar Afrika! Over 4 dagen is het zo ver, dan vliegen we eindelijk naar Johannesburg!

Van 26 juli tot 15 augustus zullen wij in Botswana verblijven met de groep, daar gaan we een sport- en spelweek organiseren, computertraining en voorlichting over HIV/aids. Ook zullen wij op safari gaan en genieten van de mooie omgeving!

Vanaf 15 augustus tot 19 september zullen wij gaan rondreizen in Zuid Afrika! Onze route begint bij Johannesburg, we hebben daar een auto gehuurd en rijden we een rondje via Kaapstad, en weer terug naar Johannesburg. Dat wordt een route van zo'n 7000km! Daar gaan we genieten van de natuur, dieren, bergen, strand en nog veel meer! 19 september zullen we weer vertrekken vanaf Johannesburg naar Dubai, en vanaf Dubai zullen wij 20 september weer landen op Schiphol!

We zijn druk bezig met onze backpack inpakken, de allerlaatste dingen kopen en de laatste blik op de reis en route werpen! Het zou tof zijn als je ons volgt, we hopen hier regelmatig een reisverslag te plaatsen!

Salang sentle! (= Goodbye in Tswana)
Dennis & Larissa

• 21 Juli 2014 - 13:24

Hans:

Natuurlijk gaan wij jullie volgen! Als oud Afrika ganger (10 jaar) ben ik altijd benieuwd hoe het daar nu gaat en wat de nieuwe garde er van vindt. Heel veel plezier! En laat de verhalen en foto's maar komen! Succes met het werk.

• 24 Juli 2014 - 20:24

Anne Lies:

wij gaan jullie volgen en wensen jullie een gezegende tijd daar

• 25 Juli 2014 - 10:12

Henk:

Goeie reis en maak er maar een mooie 8 weken van met z'n tweeën.

Om de taal vast een beetje te leren: Baie pret en wees versigtig